Adana’da narkotik polisleri metruk binalarda uyuşturucu kullanan kişileri yaptığı baskınlarla yakaladı. Yakalanan 19 kişiye uyuşturucu kullanmaktan işlem yapıldı. Adana Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, kentte metruk binalarda, parklarda ve bahçelerde uyuşturucu madde kullanan kişilere yönelik çalışma başlattı. Yapılan çalışmada narkotik polisleri metruk binalara, bahçelere ve parklara ‘şok’ baskınlar yaptı.Baskınlarda uyuşturucu kullanan 19 kişi yakalandı. Yakalanan şüphelilere uyuşturucu madde kullanma suçundan işlem yapıldı. – ADANAKaynak: İhlas Haber Ajansı / 3.Sayfa Narkotik Adana Narkotik Suçlar Güvenlik Adana 3.Sayfa Güncel Haberler
GENEL
06 Haziran 2026EKONOMİ
06 Haziran 2026GENEL
06 Haziran 2026EKONOMİ
06 Haziran 2026GENEL
06 Haziran 2026EKONOMİ
06 Haziran 2026EKONOMİ
06 Haziran 2026
1
Dolandırıcılık Suçundan 11 Yıl Hapis Cezası Bulunan Şahıs Yakalandı
450 kez okundu
2
Adana’da Metruk Binalarda Uyuşturucu Kullanan 19 Kişi Yakalandı
381 kez okundu
3
Yumurtalık’ta Otomobil Kazası: 1 Ölü, 3 Yaralı
350 kez okundu
4
Adana’da av tüfekleriyle havaya ateş açan 4 kişi gözaltına alındı
344 kez okundu
5
Birleşik Metal-İş Sendikası’nın grevi, Cumhurbaşkanlığı kararıyla yasaklandı
341 kez okundu
Herhangi bir şikayet veya haber kaldırma talebiniz için lütfen [email protected] adresiyle bizimle iletişime geçin.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.